Prototipat Repte 4: Spotify Reserves

Públic

Us vinc a presentar Spotify Reserves.

Amb Spotify Reserves la gent d’Spotify podrem organizar-nos millor el dia a dia, sent assistents o anfitrions de les noves sales, afiançant el nostre vincle i millorant el flux de treball.

Prototip:

A continuació deixo el vídeo per al cap, a veure si ho tira endavant. Val a dir que el producte obtingut deriva del resultat dels tests amb persones (test de guerrilla).

Biblioteca i recursos emprats:

Martín San Román, JR., Quadern de Prototipat. Barcelona: FUOC: Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya.
Armengol, D., Casacuberta, D., Chacón, J., Garreta, M., Gondomar, R., Mora, A., Mora, J., Membrives, J., Monjo, T., Mor, E., Nieto, J., Zambrano, J. Design Toolkit. Barcelona: FUOC: Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya.

Entrada similar